4 månader kvar

Fan vad jag längtar tills den dagen jag sätter mina små fossingar på svensk mark.  Första gången jag kramar om mina föräldrar, fösta gången jag ser Johan, första reunion touren med Club Anti, första weekend hos Kalle i jkpg, första kebab pizzan, första gången jag vaknar upp i min egna säng, första gången jag kan känna mig heelt hemma.

Men det är ju som sagt 4 månader kvar tills det. Den tiden kommer nog gå väldigt fort tror jag, det är både bra och dåligt. Vi har ju en hel somar att se fram emot här.. och jag hoppas att det kommer hända mycket bus under den tiden. Jag ska försöka att åka upp till Sandra minst en gång till, och få ner henne hit en gång. Sen kaanske det blir en resa över till västkusen i augusti om allt går som jag planerat, hehe. Jag har även planerat att tvinga hit en av mina bästa kompisar, men det vet den personen inte om ännu! JOHAN, NU VET DU!!! KOM HIT! Passar juni?
 Självklart kommer jag sakna allt detta. Jag älskar ju usa och allt som har med mitt liv här att göra. Men Svea är ju inte helt fel för ett tag det heller ;)
Men jag hoppas att det är bra för ett tag, sen får det fan räcka. Då finns det andra ställen att erövra!

Tänkte bjuda på mina framtidsplan just nu: (den ändras säkert nästa vecka)
- ta semster hela september (mamma o pappa, va berädda på att skämma bort mig)
- vara i spanien 11 - 18 oktober
- inget planerat i november
- familjeresa i december. Har vi beslutat oss för Jamaica?
- Thailand januari - maj.

HOME SWEET HOME!

image815


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe...du la för go du!! :) Dina planer låter ju strålande!! Känns bara som att du har missat en liten liten sak...hihi....vart pengarna ska komma ifrån!! Men om jag känner dig rätt så löser du säkert det på nått finurligt sätt! :) PUSS

2008-05-01 @ 09:20:14
Postat av: Johanna

i love you !! Fina planer! jamaica låter awsome!! Du glömde planera in att du ska med oss till Norge och sen va min och bob,s guide i Thai!! Men de kommer kanske på framtidsplanerna nästa vecka!! I love you

2008-05-01 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback