Bilolycka ! !

Mina föräldrar åkte på semester idag så jag är ensam med kidsen i 3 dagar, vilket egentligen är jäkligt gott!
Jag trivs som firren i det djupaste vatten som man brukar kalla det!
Efter frukost kastade jag ut glinen sen kom de in när vi skulle äta kvällsmat.
Så jag har ägnat hela dagen åt att pratar med mamma i 2 timmar, chilla, prata ännu mer i telefon, leka liiite med glinen ute och självklart sitta vid datan!

Nu ikväll när jag satt vid min älskade computer och pratade med min gode vän Fredrik Ljungberg knackade det på dörren.. så jag gick och öppnade och där utanför stod en liten pojkspoling som jag gissar på var i min lillebrors ålder.
Killen: Hi...Im so sorry..ehhh.. Is that your car? (pekar ut på våran minivan) IM SO SORRY!
Stackars lillagrabben, han var så jäkla ledsen och rädd. Men han hade verkligen kört in i våran bild, inte lite heller.. smällde halva baken och hela sidan på den. Och hans bil var ju inte att prata om, den gick inte att flytta en meter eftersom hela framhjulet gått av!!!!
Så jag fick stå där ute i 2 timmar och fixa allt med försäkringspapper, ringa bergningsbilen och hela köret.
Sen ringer Lisa och Bill mitt i allt och då ska jag berätta allt för dem samtidigt som jag fixar ute med bilarna och även försöker hinna natta kidsen! KAOS är bara förnamnet!

men nu är allt fixat, kidsen sover och jag får äntligen koppla av lite!

image878

image879

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hur lyckas man kora in i en parkerad bil sadar? 0o
Och haha, nar jag laste texten fick jag for mig att han var typ 8 XD Men jag antar att han var iaf 16?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback