dagens händelser

Idag har det hänt en hel del för att vara en vanlig dag i mitt liv.
Morgonen började med att min kära mamma ringde så jag fick prata mig med henne i nästan 2 timmar. Mycket trevligt eftersom vi inte pratar så himla ofta.
Efter det var det till att "jobba" , jag gjorde väl inte så himla mycket nytta mer än att snicksnacka med Lisa och plocka upp lite saker här och där.

Men ikväll tog jag och Fia det stora steget hela vägen bort till tysons för att kolla på bio. Vi ville gå på Sex and the City filmen, men det blir på söndag istället.. så vi kollade på 'what happens in vegas'. Mycket mycket bra film. Den kommer tyvärr inte in på mitt 5 i topplista (som toppas av 'hur man blir av med en kille på 10 dagar') men den är verkligen värd att se.
Jag lämnade tillbaka min kamera idag med. Kanske köper en annan, jag har inte bestämt mig.
Efter filmen åkte vi bort till CVS och köpte frimärken. Så nu är det några lyckliga själar där hemma som kommer ta del av min kråkiga handstil. 5st vykort och 2 HANDSKRIVNA brev på 6 sidor var ska postas imorgon. Inte illa pinkat va?

Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon! Ha en underbar dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback