Eurovision i mitt hjärta

Folk som känner mig ända in i hjärtat vet hur otroligt besatt jag är av melodifestivalen och eurovision song contest. De dagarna värderar jag högre än självste julafton.

Och nu har jag preics kommit på mig själv sitta och kolla på eurovision klipp på youtube i över 3 timmar och inte lyssnat på samma låt en enda gång!!!
och jag har ändå inte kunnat utse
historiens bästa låt. Självklart toppar Carola med Evighet eftersom det var den enda låten som fick mig att börja gråta!
Däremot konstaterade jag att 2005 var det bästa året med två oslagbara låtar från Serbien och Kroatien. Jag sjungar så jag nästan blir hes men jag förstår ändå inte ett enda ord av vad jag säger!

Ja herre min skapelse va många bra låtar det finns. Jag lider med min familj som får sitta och kolla på detta underbara program ensamma iår. Nu när det är i mammas hemland Serbien och allt, skulle ju vatt bud på att åka ner och kolla live. Arenan ligger bara nån timme från våran lägenhet om jag inte är helt ute och cyklar.

Nu måste jag avsluta denna underbara kväll för att sova.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jag ar likadan. Satt framfor datorn nar svenska melodifestivalen gick och kommer nog sitta klistrad nar esc visas :)
Och jag haller med, Tornero ar GRYMT bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback