Florida nästa :)

Nu är det dags att släcka för denna dagen. Idag har det varit hyffat lugnt. Jag hade inte så himla mycket att göra så det fick bli till att städa lite i skafferiet och sånt. Au pair livet kan vara hårt ibland ska jag lova er!
Nu ikväll åkte vi bort till tysons för att käka. Jag hann köpa två par klänningar innan det stängde.

Imorgon bär det av mot Florida. Klockan 8 kommer taxin och hämtar upp oss. Vi ska på på en ö (tror jag att det är) som heter Longboat Key och ligger på västkusten. Kommer stanna där tills tisdag nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: verica

Zdravo!
Sretan put=trevlig (lycklig) resa
Hoppas att ni får en härlig tid, vi kommer att tänka på er hela tiden. Är det riktigt fint kanske vi åker dit ihop nästa gång. Kolla upp hur det är att dyka där.
Hälsa familjen och Fia.
Stora kramen till min älskling....mamma

2008-05-23 @ 22:44:40
Postat av: Jenny

Väntar på bilder från florida nu!! Gissar att du har blivit neger som vanligt...(oj...hehe...fick ju inte säga det ordet..hihi)!!! ;) MISS U!! PUSS

2008-05-27 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback