FLORIDA

Fredag:
Vi åkte till flygplatsen på morgonen. Där träffade vi Tripp and Meg som skulle åka med oss. Resan ner gick bra. När vi kom fram hämtade vi hyrbilen och åkte bort till deras favvoresturang Mar Vista. Mätta och belåtna styrde vi kosan mot placet där vi skulle bo. Supermysigt med små bungalows nere på stranden. Jag, Fia, Tripp och Meg i den ena och resten av min familj i den andra.
Drog såklart ner på playan så snabbt det gick. På kvällen hade vi pizza nere på stranden.
image921
   


Lördag:
Familjen drog in till 'city' för att försöka vara borta från solen mitt på dagen. Fuck heller att vi följde med. Råsolning nere på playan hela dagen för min o fias del. Det pressades så det stod häriga till. Från 10 på morgonen till 6 på kvällen. Vad gör man inte för brännan lixom?
Detta fick vi verkligen ångra framåt läggdags. Grillad.se hade lätt anställt oss som deras ansikte utåt. Min mage var värst och stackars Fia hade ont över hela kroppen. Fia fick, som ni ser, spendera de sista timmarna under min sarong.
image926
   
   


Söndag:
Intog stranden en snabbis på morgonen. Sedan drog hela gänget in till city. Vi alla beslutade att det nog var bättre än ännu en dag på beachen. Vi gick och köpte glass och strosade runt som små turister. När vi kom tillbaka hem var det stranden som gällde för större delen av sällskapet. Stackars Fia fick ligga inne resten dagen. På kvällen passade jag glinen medans de äldre va ute och käkade. Vi gick och kollade på solnedgången och annat mys.
image938
   
   

Måndag:
Bill och Tripp körde hem mot DC på morgonen så det var bara vi brudar kvar. Vi åkte bort till ett akvarium på dagen. Där fanns det hajar, sköldpaddor, delfiner och massa firrar såklart. När vi kom hem var det sista chansen för att bättra på brännan så jag gick med raska steg ner till playan. Fick tvärr lämna mina andra hälft Fia inomhus även denna dag :(
På kvällen hade vi en riktigt tjejkväll. Alla brudarna åkte bort till Mar Vista för en utsökt dinner. Vi berättade alla massa historier. Jag drog bla den när Mia & Sandra färgade mitt hår rosa!
 image946
   
   
   

Tisdag:
Fia mådde ännu sämre idag. Stackaren var så febrig och svag. Inte kul att vara sjuk på semester. Maria hade ont i magen. Lisa hade spytt ca 10 ggr under natten och Allie hade ont hon med. Bill hade spytt på deras resa hem med. Alla var sjuka utom jag.
Men det va skönt att äntligen få komma hem, jag hade dock stannar någon vecka till. Men inte kul för sjuklingarna :(
Tog inga bilder idag så jag väljer ut en liten mix.
   

Kommentarer
Postat av: pappa

Hejsan min lilla solstråle!
Verkar som att ni haft en härlig semester i Florida. Skönt att få koppla av lite och bränna till skinnet lite. Tråkigt med deras magar bara men du har väl såklart mammas mage så alla baterier flyr väl dom kommer i närheten av er. Ha det så bra från pappsen

2008-05-28 @ 07:38:04
Postat av: Jenny

Ååå vilka härliga bilder!! Ser ut som ni haft det riktigt gott å brun å fin har du ju blivit med!! :) PUSS

2008-05-28 @ 08:33:13
Postat av: Anonym

nigga.com OMC! avis! vi får snacka tele idag! va längesne! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback