Jag saknar er

Nu har det snart gått 9 månader sen jag sa hejdå till min familj. I december kom min lillebror för att hälsa på mig och i slutet av mars kom storsyster Jenny för att hälsa på favvosyrran. Men mamma och pappa har tyvärr inte haft tid att komma hit. Det är lite tråkigt faktist. Jag skulle gärna visa dem runt här. Visa hur jag bor, vad jag gör och hur underbara Lisa & Bill är , mm. 
Men som sagt blir det ju ingen usaresa för eran del. Ni gottar er snart  i Thailand i 3 månder istället och de har jag full förståelse för. jag kan ju inte sticka under stolen med att jag är sjuk avundsjuk. 
Även om vi inte pratar med varandra varje dag så ska ni veta att jag saknar er hela tiden och längtar efter dagen då jag kommer hem och få krama om er igen. Ni är underbara föräldrar <3

image920

Kommentarer
Postat av: verica

Hej Gullunge!
Vad rart du skrivet om dina gamla föräldrar fastän jag vet att du måste vara väldigt besviken på oss för att vi inte har hälsat på dig. Vi får ta en tur till Lisa och Bill tilsammans med dig en annan gång, kanske hälsa på dem efter det att du åkt hem. Du vet att vi älskar dig och att du alltid finns med i våra takar. Njut nu av dagarn i Florida så hörs vi av när du kommer hem igen.
Volimo te Mamma och pappa

2008-05-23 @ 08:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback