Julia och Fias olikheter

För någon dag sedan satt jag och funderade på vilka olikheter Jag och Fia har.  Om det är någon av er som är inresserade av det så lär ni läsa nedanstående


JULIA - SOFIA
blond  - mörkhårig
kort - lång
klär på sig först - sminkar sig först
gillar flingorna när de mjukat - äter flingorna innan de mjuknat
bor i söder - bor i norr
pojkig - flickig
lat - hurtig
gillar att bråka - hatar att bråka
kaxig - mesig
dricker cider - dricker vin
guldbrun - silverfräknig
kan låttexter - suger på låttexter
ensamvarg- socialmissbrukare
har inneboende - är inneboende
diggar göteborg - diggar stockholm
fönar inte håret - fönar håret
gillar inte morgonpromenad - gillar morgonpromenad

Det var allt vi kunde komma på för tillfället, trots alla olikheter har vi en sak gemensamt:
VI SKA TILL FLORIDA OM EN VECKA ! ! !
 


Kommentarer
Postat av: fia .

ge mig kärlek annars drar jag .

Postat av: Emma

haha, oj oj. inte alls olika ju. ;P

ha en underbar lördag! =) kram emma!

2008-05-17 @ 05:03:45
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback