min vän , Fredrik Ljungberg

60799-902

Nu , till allas stora glädje , kommer här ett inlägg tillängnat min gode vän och blivande make Fredrik Ljungberg.
Vi träffades i Spanien för en herrans massa år sedan, jag vet inte riktigt när. Men längesen var det allefall.
 Idag lyckades jag äntligen tjatat tillräckligt mycket för att Fredde skulle ladda ner skype så jag kunde få höra hans underbara göteborgsdialket igen.
Den lille stackaren påpekade att han inte var tillräckligt omtalad i bloggen så jag lovade att ge honom några rader. Hoppas detta blir bra, Honey!
För er som inte känner Fredde kan jag berätta att han är väldigt rolig , gillar thai mat , tycker om sig själv otroligt mycket och han gillar när vinden blåser :)

    

Kommentarer
Postat av: fia .

haha underbart !

Postat av: Ljungberg

Det är med gråten i halsen jag sitter och läser detta inlägg, inte för att jag på något sätt är missnöjd över texten eller bilderna, (eller kanske lite bilderna, haha) utan det är för att jag är rörd!

Om vi börjar med inledningen så är den klockren, " nu till allas stora glädje " stämemr preics överens med den person jag är. Jag får folk i min omgivning att känna sig glada,omtänksama och exicterade:) Men nu är det inte mig vi ska prata om utan om Hon!

Jag kom ihåg den där första gången jag såg den välutvecklade, solbrända och söta tjejen, ja det var som om himlen öppnade sig för mig. Jag kände hjärtat började pumpa till max och nervositeten av att inte göra bort sig nere vid poolen kom allt närmare. Jag kunde inte undgå att smyglyssna på vad hon och de andra "stora" tjejorna pratade om, nämligen killar. Tillfället var perfekt att lyssna på vad som intresserade Hon, men lika snabbt som jag kände mig exalterad av att få höra, lika snabbt vände den känslan till något helt annat! Hon släppte bomben, inte bubblor i vattnet , utan att hon hade kille!!
Mina förväntningar sjönk lika snabbt som en sten från ett berg. Vad skulle jag nu hitta på?? Endast 11 år gammal hade man inte allt för mycket rutin när det gällde tjejer, så det var bara att förska komma på något knep.

När vi en dag låg och tittade på film med de ävriga barnen i morådet såg jag min chans. Vi låg överst i en våningssäng när jag frågade hon om hon kunde blåsa på mig. Anledningen till det var att förska få henne lite närmare mig, men också ett sätt att få lite kall luft på sig, förom det var varmt var bara förordet! Situationen blev till något ännu bättre än vad jag hade kunnat tänka mig!!! Hon pussade mig rakt på munnen:D

Om ni undrar vem Hon är, så är det kanske iten så svårt att lista ut;)

Puss honey;)

2008-05-19 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback