när ska jag komma hem ?

whats up fans?
Idag har det varit en vanlig dag på jobbet. dvs att jag inte har gjort så himla mycket.  Jag plockade och donade lite här hemma, åkte och gjorde lite ärenden åt mamma Lisa och sen åt vi middag. Det fick bli min utsökta juggemat idag med (mamma, jag lyckades riktigt bra. jag hoppas att släkten är stolt över mig)
Nu ikväll åkte jag och fia bort till tysons för att jag ville köpe en ny väska.Tyvärr fanns den inte kvar så jag får ta och spara mina pengar lite till. Jag hoppas på att det dyker upp någon annan läckerbit snart som jag kan lägga beslag på.

Imorgon ska jag posta papperna om flygresan hem. Jag har inte bestämt mig för vilket datum ännu men jag MÅSTE göra det imon, så då kommer ni , och även jag , få veta när jag sätta mina små fossingar på svensk mark igen.

Kommentarer
Postat av: jo

hey darling! hoppas allt är bra! de är dåligt med skvaller nu förtiden! men den nyaste får bli vilket datum du kommer hem! Snart ska jag jobba! vi ses PUSS

2008-05-16 @ 07:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback