Söndag

När klockan ringde klockan 7.45 am var jag både bakis och trött som in ii. Men jag hade inte så mycket val så det va bara att pallra sig upp och börja jobba.
Jag och glinen åkte till parken i  2 timmar. Resten av förmiddagen degade vi mest hemma. Klockan två var det dags för Marias balettuppvisning. Bill hade varnat mig för hur långtråkigt och jobbigt det var.
Så var verkligen inte fallet. Jag tycker riktigt mycket om det. Och pinsamt nog började jag lipa 4 gånger, haha.
Efter showen åket hela familjen hem till deras gamla hus som de renoverar. Det kommer bli sjukt fint. Jag önskar att jag stannade ett år till så jag kunde få bo där. Men om jag har tur så hinner jag se en hyffsat färdig produkt innan jag åker hem.

Ikväll kom Joe och hämtade mig och fia. Så åkte vi bort till affären och handlade för att sedan åka hem till Joe och laga dinner. Jag bjöd på fetakyckling med soltorkade tomater igen :) Tråkigt nog fick jag grymt ont i mitt ena ben och kunde knappt stå på det så Joe fick plocka från utskrivna painkillers och kryckor till mig. Klarade mig dock utan kyrckorna men drogen gjorde susen.
Till min stora gläjde visade det sig att det var säsongsavslutning i desperate housewifes med ett 2 timmars avsnitt :D Jag myste ner mig på golvet med en skål glass och ett stort täcke .
Jesuskristus, VAD HÄNDE I SLUTET? Det slutade så sjuuuuukt bra! Vill ni veta megafakta om frugorna så fråga mig :)

    

Kommentarer
Postat av: Jo

söta bilder på dig! synd att du skadade dig!!! Kisses

2008-05-19 @ 07:17:26
Postat av: Mikaela

Fan, jag missa desperade housewives. Beratta vad som hande :D

Postat av: Issi

berätta cva som hände:D skriv hääär!

2008-05-22 @ 22:50:07
Postat av: Issii

carlos blir väl inte blind på heltid va?

2008-05-22 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback