stressig dag.

idag är den enda dagen som jag i princip 'jobbat'
storstädning av glinens rum stod på schemat, vilket sög. När jag va ett glin fick jag minsan städa mitt rum själv.. och lyckades jag fjäska för pappa kunde han va snäll och dammsuga där. Men jag var grymt duktig idag, tvättade två maskiner, hängde alla kläder i garderoben i ordning, plockade och donade.

vid 6 hade maria sitt födelsedagskalas så jag hängde med dit fram tills pizzan var serverad, hihi, då kom familj sjöström och hämtade mig, och som vanligt var det bara till att hoppa in i bagaget eftersom de inte finns nån annan plats kvar till mig. vi åkte och käkade thaimat och pratade om förlossningar i över en timme :)

nu har jag precis kollat på det nya lost avsnittet, fy fan va bra 4e säsongen är. helt sjukt!
men min lilla skalle skriker och har ont så den behöver nog lite sömn, imon bli det upp klockan 7 för att vinka hejdå till Sjöströmarna. sorligt, men jag kommer och hälsar på dem. hedemora here I come!


Kommentarer
Postat av: mibb!

nää är dom från hedemora!? ja har varit där tusen ggr med pappas jobb! =) de är typ som hylte! =) puss

2008-05-10 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback