Turistning i DC m Familjen Sjöström

Jag åkte ner till DC vid lunchtid för att möta upp Familjen Tönt. Gick först och käkade lunch på ett mexikanskt place, mycket gott.
Sen pinade vi på och turistade för fulla muggar! De hade redan gjort vita huset, pennan och hela den biten innan Jag kom så vi gick bort till The Capital, Verizon Center (hockey arenan) och lite smått och gott!
Vi hann även med lite shopping på slutet vilket slutade med ett par skor, en kjol och ett par shorts för min del.
Efter det var det raka vägen hem till Sofia Sjöström för att laga spagetti och köttfärsås och sen gick vi alla upp och myste i Fias säng, hihi.

Om någon av mina läsare har träffat pappa Sjöström så vet ni vad jag snackar om när jag säger att han är den skönaste snubben som finns. Så jävla klockren och söt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag skrattade så jag kissade ner mig när han berättade om en spermie incident för mig innan idag! haha!
Mer Lasse Sjöström åt folket ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback