vilken jävla dag

Dagen började med att man vakade upp hemma hos Noah bakis och trött.. åkte hem till mig för att sova/sitta vid datan/snacka/sova etc. Sen blev vi hungriga och bestämde oss för att åka bort till ihop för att käka. Beställde in en jävla massa mat och frossade till vi inte kunde öppna munnen längre. Då körde vi bort till mataffären i ösregn för att köpa lite kakor och hyra film.
Tillbaka hem till mig. Kollade på filmen och käkade kakor. Jag sov lite varannan timme och Fisen satt och pulade med sitt.
Nu kom mörkret och jag skulle köra hem Fia till något som förhoppningsvis skulle bli hennes sista natt i spökhuset. Men vad upptäcker vi när vi kommer fram? Jo, dörren är låst och ingen nyckel har vi. Vi går då runt till baksidan för att gå in den vägen. Såklart är det låst även där.
Ja, så vad finns det att göra? Bara att åka hem till mig igen. När vi kommer hem till mig upptäcker vi att det är översvämning i vårat garage. Nu snackar vi 5 cm simbasäng.
Vi lyckas ta oss in till mitt rum och vad händer då? Strömhelvetet går och det blir kolsvart. Vi hittar EN ficklampa i form av en flodhäst, men klart som fan att den går sönder efter 5 minuter.

Nu sitter vi här i ett kolsvart rum i våran säng och hoppas att batteriet på lapparna ska hålla ett litet tag till.

Kommentarer
Postat av: fia .

fyfan, jag vill både skratta och gråta i en fet äcklig blandning.

Postat av: lgmrk

Så länge datorn lever så dunkar ens hjärta. Så så farligt var det väl inte?

;)

2008-05-12 @ 05:44:23
URL: http://lgmrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback