Fredag :)

Igår när Joakim och Robban skulle hem från stan körde de inom Jenny och hämtade mitt singstar! :) Joakim tycker inte att det är så himla skoj men jag och Robban taggade fram tills mamma kom hem och skällde på mig att jag var för högljud :(

På kvällen kom min käre kompis Millan hit. Hon, Jag, Joakim och Robban skulle först åkte hem till Male (Jocke o Robbans polare som spelar i HylteVolley) men så var han trött efter sin träning så vi stannade hemma. Så Joakim åkte iväg till oskarstöm på en fest och vi andra tre stannade kvar hemma. Som tur va blev både Male och Larsson taggade så vi åkte hem till Larsson för att sjunga singstar :)
Riktigt skoj hade vi!! Måste göras om snarast möjligt! Stackars Larsson skulle upp för träning vid 8 på morgonen och vi åkte inte hem förens halv 3 snåret! Men ska man tagga så ska man, så enkelt är det :)

Millan & Jag

Male och Robban

Male och Millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback