last weekend

Jag måste erkänna att jag är sämst på att skriva här. Eftersom jag aldrig berättade om förra helgen så lägger jag upp lite bilder från den.

På lördagen spelade joakim, jag och robban handboll hemma hos oss. Jag hittade min handboll för ett tag sen och sen dess har jag och robban sagt att vi skulle lira lite. han tror ju inte på att jag spelat handboll innan så jag vaer tvungen att visa mina skills. staffturneringen vanns överlägset av  mig!

På kvällen blev det lite impuls förfest hemma hos mackan. Jag, johan, mackan och Jonas satt hemma hos dem och tog några glas. Och hur livar man upp en förfest på bästa sätt?

Jo, man sätter självklart på min och sandras musikvideo på youtube och dansar och sjunger med :)

Tyvärr glömde jag kameran hos mackan sen så det blev inga mer bilder

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag doooor!

2008-11-16 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback