Jag älskar dig, Lars


As you may know är jag en av de få av svenska folket som verkligen avgudar Lars. Från hans första audition tills det att döden skiljer oss åt kommer jag älska honom :) Okej att han har haft liite kass attityd de senaste veckorna, men jag förstår honom. Idol är inte hans grej. Va fan gör han då där kan man undra? Jo, enligt mitt tycke är det ett väldigt bra drag av honom. Klart han skulle vara med för att göra sitt namn känt. Det är ju inte så himla osmart.
Nog om det. Idag är det sorg hos Julia Örnstedt. Lars blev utröstad. Nej, jag ringde inte och röstade men kunde inte de andra svenskarna tagit ansvaret för det? Jag ville ju faktist inte att Lars skulle vinna Idol, självklart inte, men att åka ut idag var heeelt fel.
Nu väntar jag bara på att han släpper sin debut platta med den underbara låten
Rejected Love (KLICKA).

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ja såg han i stan i helgen ;D

2008-11-18 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback