Happy Halloween

I torsdags behövde jag inte lägga mig tidigt eftersom jag var ledig igår :) Jag, Joakim och Robban skulle ha filmkväll men Jocke dissade oss så jag och Robban tittade själv på Senseless och The Hurricane. Mycket bra filmer (men det säger ju jag om alla)

Igår gjorde vi verkligen ingenting. Vi hängde bara här hemma och latade oss. På kvällen skulle Joakim ha 18årsfest här med sina kompisar. Jag och Johan var med på förfesten men stannade kvar när de andra drog in till stan. Så mitt i Idol (precis när Lars skulle sjunga!) ringer Robban och säger att Jocke hoppat av bussen i torup eftersom det blev ett glas för mycket för honom. Både jag och Johan hade ju druckit så vi kunde inte köra så vi fick ringa in Jojjo som fick köra!
När vi hämtat Joakim och Robban gick Jocke och la sig så Jag, Johan och Robban fortsatte festa in på småtimmarna!

Nu jag precis smällt i mig en hamburgetallrik och det är dags att börja tagga igen. Jag ska med Jojjo och Albert på halloween fest hos bröderna Edberg. Det ska bli skoj skoj. Jag vet inte om jag kommer lyckas med min outfit så ni får se bilder imorrn på vad jag klädde ut mig till.

Bergen, Hayden på Halloween förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback