Fredag

Idag skulle jag egentligen varit ledig men så fick jag hoppa in och ha två mattelektioner på högstadiet. De barnen är tyvärr inte lika gulliga som mina älskade 4-5åringar på Elias Fries men det får duga. När jag slutat så kom Johan och hämtade mig så åkte vi hem till mig och fikade.
 Johantoan åkte hem efter fikan och jag kollade på film med Joakim och han polare. Filmen hette 'Never back down'. Jag har ingen aning om den är ny eller inte men den var riktigt bra.

Nu börjar strax idol :) Jag är lite nervös över att se Lars igen. Jag är ju kär i honom. Han är så mysig att jag vill äta upp honom! Det är nästan så jag ska fira med lite glass ikväll enbart för att jag får se Lars igen!

Imorgon åker jag och Johan till Spanien! Jag har suttit och planerat lite idag om vilka resturanger vi ska gå på etc. Herrejissus vad kul det ska bli. Dock ser ju vädert inte lika lovande ut. Regn hela veckan som det ser ut nu. man tackar! Men skit samma. Om det så ska pissa hela veckan så ska vi ha det skoj ändå!!

Här, i vårt underbara hus ska jag och Johan spendera nästa vecka!!

Kommentarer
Postat av: momo

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, JOHAN OCH LYCKLIG O TREVLIG RESA O SEMESTER I SPANIEN ÖNSKAR MOMO TILL ER BÅDA, PUSS O KRAM,

2008-10-10 @ 20:07:17
Postat av: Anonym

ha så jävla skoj nu!!!! när hälsar du på mig? puss

Postat av: robban

fan julia.. trodde det va mig du va kär i..:(

2008-10-12 @ 20:38:17
Postat av: jo

ja har varit där=) very nice! miss you jull gull

2008-10-13 @ 20:00:39
Postat av: Malin

Man är inte lite avis. Hoppas ni får en toppenvecka! pussar

2008-10-14 @ 15:24:02
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback