Måndag

Jaha, nu var det en ny vecka igen. Jag jobbade bara förmiddagen idag. 8 - 12. Väldigt gott faktist! Sen körde jag hem till farmor och farfar för att gå ut en runda med Fiffi. Hon hade sämre kondis än mig så det blev ingen milslång runda, men vi hade ändå trevligt :)
När jag kom hem var Jocke och Robban här och jobbade. De såg inte ut att ha så skoj så jag bidrog med mig själv vilket gjorde allt jäkligt mycket roligare! Jag och Maja satt och kollade på medans de slet!


Tacka vet jag självutlösaren :)







Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha....där fick dem allt till det med tröjorna!! ;)

Vilken fin bild på majsan förresten! PUSS

2008-10-06 @ 19:59:18
Postat av: robban

när ska du hjälpa till då? står bara där å kollar jue. haha

2008-10-06 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback