onsdag

Det var någon som frågade om jag har lektionerna helt själv. och ja, självklart har jag det. Annars hade de ju inte haft så mycket nytta av mig om det redan hade en lärare.
Jag jobbade en timme i morse och nu har jag en lång rast så jag körde hem. Johan kommer och umgås med mig snart.
Annars har jag väl inga storslagna planer för dagen. Ska åka och handla och sånt roligt som man måste göra när föräldrarna inte är hemma.

På fredag ska jag antagligen ha finmiddag här hemma med mina bästa kompisar Jojjo och Johan. Johanna har (förhoppningsvis) klarat sin tenta så då ska vi fira det. Vet inte riktigt vad jag ska bjuda på för god mat men det blir antagligen potatisgratäng och nått gott kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback