min helg

Fredag:
Jag körde hem till Nicke lagom till Idol. Antisarnas favorit Roggan var med hemma :) Ah, vi kollade ju som sagt på idol och min favorit Lars är ju för underbar. ♥ Han är så söt att man vill krama sönder honom :)

Lördag:
Nickeponken jobbade lite på förmiddagen så jag latade mig framför tvn :) Sen var vi på lunch hos hans farmor och farfar vilket var väldigt trevligt! Jag var lite nervös men det gick nog bra ändå!
Ponken hade match sen så jag åkte bort och kollade på andra halvleken och självklart vann dem!
Senare åkte jag hem till syster Jenny för att göra mig iordning för Malins 20års kalas. Men i bilen till Halmstad fick jag såndär enooorm magvärk som jag får nångång om året. Så jag fick köra lite extra snabbt för att sen kasta mig i soffan, gråta en skvätt och ringa mamma. Men jag ville ju inte missa Ekans kalas så jag knaprade lite tabletter och gick dit sen. hade verkligen svinskoj och det var sjukt kul att träffa bla Linus som gick i min klass innan!! Dock saknades Sandra och Mia nått enormt!

Söndag:
Jag sov till typ 12 idag och sen käkade vi pizza. Jag körde hem på eftermiddagen, men jag körde inte riktigt hem för jag åkte till Johan först. Vi har ju inte setts på några dagar så jag tyckte han behövde lite Julia-sällskap :) Johan spelade musik och jag dansade, haha, det var väl ungeför vad vi hittade på :)
Men nu är jag hemma igen. Ligger här och kollar på film med mamma. The pursuit of happiness. En grymt grymt bra film. Har du inte sett den så är det de första du borde göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback