JOHAN 20 ÅR

Idag fyller min babyboy Johan 20år! Jag och Johan skulle hem till Johanna och fika när jag slutat jobbet så jag bad Johan gå inom mig så vi kunde ta följe dit. Då hade jag skrivit ett kort till honom och satt en bulle med ett ljus i på bordet till honom! haha. Han blev nog allt lite rörd av min fina gest! Han fick ingen present av mig idag men jag skrev i kortet att han ska få den i spanien för då ska jag bjuda ut min älskling på någon fin resturang!

Här kommer några fina bilder på min älskade och bästa vän

             

Kommentarer
Postat av: Johan

Om jag själv hade fått välja så hade inte många av dom korten fått va med i din blogg jullbull. men eftersom jag nu är 20 så bjuder jag väl på det :) imon åker vi hörru. jäklar så kul vi kommer ha!

2008-10-10 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback