Fredag

Imorse var jag ledig men jag satte klockan på 7 för att väcka min lillebror, men jag var för trött för att orka gå upp till hans rum så jag tog mobilen och ringde och väckte honom :) Sen somnade jag om och sov fram till Maja väckte mig. Då sprang jag ut och hämtade tidingen och myste med henne i sängen i nån timme.

Fick finbesök av både Jojjo och Johan under dagen. Jag och Johan åkte ner och handlade eftersom jag skulle ha middag här hemma hos mig. Min duktiga kompis Jojjo har ju klarat massa tentor så jag hade en grattismiddag för henne. Vi hade planerat att vara uppklädda så jag tog på mig min finklännig och Johan kom hit i skjorta och grejjer. Jojjo och Albert fattade inte riktigt vinkeln men det gjorde inget, för jag tröttnade på klännigen efter ett tag och drog på mjukisbyxorna istället :)
MIddagen var väldigt god. Jag bjöd på fläskfilé och potatisgratäng. Till efterrätt gjorde jag en annaspaj som uppskattade :)

Nu sitter jag här hemma helt själv. Det är typ det värsta jag vet eftersom jag är grymt mörkrädd/rädd för att vara själv/rädd för typ allting. Men jag fick sysselsätta mig med att städa upp allt efter middagen och sånt roligt. Johan är ute ikväll men jag sa att jag kunde köra och hämta honom så nu väntar jag bara på att han ska ringa och vilja åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback