Tisdag

Jag älskar mitt jobb! Trivs så himla himla bra. Var bara tvungen att säga det. Hade kunnat stanna där ett bra tag till. Men det är ingenting jag skulle vilja jobba med i framtiden. men just nu är det helt prefekt!

Idag efter jobbet åkte jag och johan ut i skogen för att plocka svamp. Det gick väl lite segt i början men jävlar vad vi fyndade sen. Vi tänkte ringa Kalle och fråga vart fan hon och hennes polare höll hus men tillslut hittade vi henne. Vi kom inte hem förens efter 8 så vi var nog ute runt 3½ timmar.

Nu är jag halvdöd och ska slagga!


Kommentarer
Postat av: kalle...

JAG FATTAR INTE VAD DU MENAR MED HITTA KALLE? svampen antar jag?

2008-09-10 @ 12:42:09
Postat av: Anonym

haha, både och :)

2008-09-10 @ 15:33:32
Postat av: Kalle..

haha förstod de nu när jag läste den :)

2008-09-11 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback