Fredag

Igår var jag som sagt hos min syster Jenny i stan. På dagen var vi i gekås, jag hittade ett ascoolt rosa fiskespö som jag blev sugen på att köpa men det verkade inte vara så väldigt bra. Jag måste ju kunna få upp gammelgäddan med det.

På kvällen grillade vi lite.. helt plötsligt skriker Jenny att det brinner. Då står hela grillen i lågor! Jenny får fullständigt panik och skriker som en gris. Jag oroade mig självklart mest över köttet. Vem fan bryr sig om grillen! Men både köttet och grillen klarade sig okej tillslut.

Idag var jag inne i stan på förmiddagen för att träffa Rickard. Han skulle iväg med tåget så vi passade på att träffas lite innan han åkte iväg. Vi får se ifall han hinner komma hem ikväll annars blir det nog bara en lugn kväll hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback