Hylte suger!

Vissa dagar är tråkiga.. Vissa dagar är urtråkiga. Denna dagen har varit utråkig! Jag har i princip kollat in i väggen hela dagen. Tacka vet jag tvn, en mycket bra uppfinning!
Sen kan man tycka att jag får skylla mig själv att det suger. Vad kan man kräva när man bor i Hylte? Vad fan gör jag i Hylte egentligen? Hade det inte varit för att jag har träffat den mest underbara killen i hela världen så hade jag nog befunnit mig långt långt ifrån Hylte just nu.
Det som gör livet i Hylte ännu tristare är att jag inte har så många nära vänner som bor kvar här. Millan träffar jag lite då och då. Jojjo träffar jag när hon väl är hemma i Hylte. Johan och jag träffas ju tyvärr inte alls klika mycket länge.
Sen har vi ju Sandra som flyttat till London och Mia som flyttat till Stockholm. Sen mina klasskompisar från gymnasiet som jag inte heller träffar så ofta länge..

Nä, nu är det dags att det händer något i mitt liv!!! Tacka vet jag usa-året, då var det något som hände heeela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska pallra dig till london, ta med aset, han kan bli proffs har ju :)) Forresten.. jag sag David idag!!! ar han i london?! Typ 100 pa att de va han! varlden e liten! puss

Postat av: Jenny

Vad gör man inte för kärleken? :) Jag är iallafall glad att ha dig nära! PUSS



Det va säkert david du såg sandra, han och några andra hyltegrabbar är i london på besök! :)

2009-04-05 @ 20:59:12
Postat av: Anonym

saknar us!! du o jag :)

2009-04-06 @ 10:35:18
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback