Tisdag

Att inte jobba är både skönt och tråkigt. Det är självklart helt underbart att kunna sova tills man vaknar på morgonen, att göra precis det man vill och bara ta det lugnt.. MEN, det är inte lika kul när man tillslut är pank, när man bor i hylte där det inte finns något att göra (då är det lika bra att jobba!) och men tröttnar faktist på att inte göra någonting.

Idag har jag allefall gjort lite saker. Självklart började jag dagen med att sova till jag vaknade, kl 8.30! What! Förr när jag var ledig sov jag minst till klockan elva. Efter det kollade jag på det senaste Desperate Housewifes avsnittet, nu har en av fruarna dött och massa andra spännande saker händer.
Sen kollade jag upp ett nytt recept som jag tänkte laga tills Rickard kommer hem från jobbet, så jag åkte ner och handlade lite och sen körde jag inom farmor och farfar. Två av ekorrebebisarna var framme så jag klappade den ena lite på huvudet men då blev den rädd för mig! Gulliga var dem allefall.

Nu ska jag snart sätta igång med maten, men innan dess hinner jag nog titta lite på en film. Ska nog åka bort till farmor och farfar senare idag igen för att försöka klappa bebisarna :)
Imorgon ska jag och Rickard in till stan och kolla på hbk-djurgården, ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback