Torsdag

vilket underbart underbart väder det är just nu!!! Som de flesta vet så avskyr jag vintern och att frysa så detta passar mig perre, dock kunde det kanske varit 10grader varmare.
Jag hade en väldigt kort arbetsdag idag och sen gick jag och Rickard ut en liten runda, väldigt liten runda!!! Sen så skulle ju han iväg och käka med laget så då pyste jag hem, där jag befinner mig just nu.
Jag önskar att Jojjo var i Hylte nu men det verkar hon inte vara.. kom hem så vi kan träffas lite.

Sen såg jag en väldigt glad nyhet idag. Mia kommer också hem till påsk!!!!!! Nu snackar vi äkta Club Anti reunion! Så om mina anställda har några förslag på aktiviteter vi kan hitta på så är det bara att kontakta Chiefen!

nä, nu är det dags för sista semifinalsmatchen. Vi får väl se om hylte lyckas ta sig till final eller om det blir andra planer i helgen!

förra reunion - julen 08

Kommentarer
Postat av: Anonym

no words!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback