Påskhelgen!

Idag var det sista dagen man kunde njuta av sin ledighet och jag har inte gjort någonting. Eller jag har städat och tvättat här hemma eftersom mamma och pappa kommer hem från Thailand idag och då ska det ju helst inte se ut som ett bombnedslag här hemma.

Annars har påskhelgen varit toppen! I fredags åkte jag ocgh Hampus upp till äggaspelen igen en liten runda. Sen var jag hemma hos Familjen Karlsson och rastade mina stämband allt vad jag kunde till så ska det låta! På kvällen var det dags för Jojjo att visa sina skills på planen igen, dock gick det inte vägen för dem denna gången :(

Rickard och Martin hade vunnit alla sina matcher i Göteborg på fredagen så jag åkte med dem upp på lördagen för att heja lite! Jag blir ju lite nervös när jag måste köra i en storstad och självklart missade vi avfarten vi skulle av på! Så vi fick köra av på nästa avfart och försöka ta oss till hallen utan vägbeskrivning... efter 1 minut säger Lasse "Där är ju hallen!!!" Så våran omväg blev till en genväg!
Killarna spelade riktigt bra och tog sig ända till final! Där förlorade de tyvärr med 16-14 i avgörande set :( Men jag tycker ändå att de va riktigt riktigt grymma som lyckades komma på andra plats av 70 lag!!
Efter att vi hade spenderat 10 timmar i beachvolley hallen var vi väldigt trötta och somnade snabbt när vi kom hem!

Igår, söndag, fick jag bevittna den omtalade flotten som Rickard och Lasse har byggt! Vi skulle ge oss ut på en liten flottetripp som höll på att sluta i katastrof! Male och Lasse chillade gött i en varsin brassestol på flotten medans jag fick stå för paddlingen. Med på flotten hade vi en stereo och spelade lite sköna låtar! Helt plötsligt står vi alla tre upp och dansar. Efter nån sekund inser vi att vi har vatten upp till knäna och flotten håller på att välta!! Slutet gott allting gott.. tillslut. När vi (Rickard) paddlat in oss i säkerhet med en paddel som gick sönder och endast var en smal pinne tillslut!
Hade gärna haft med en kamera och visat bilder från flottetrippen men vi hade tyvärr ingen med oss :(
På kvällen hade jag och Rickard Bingolotto kväll :) Jag är ett big fan av bingolotto och ska börja lira det varje vecka nu! Vi var sjuuukt nära på att dra hem storvinsten igår, men icke sa nicke.




Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERING ÄR NU NÖDVÄNDIGT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback