Fredag

Idag fick jag rycka in och jobba, härligt. Jag hade tröttnat på det arbetslösa livet men nu har jag ny kraft till att vara arbetslös igen :)
Annars har det inte hänt så himla mycket idag. Jag har fortsatt på mitt Will & Grace marathon (vilket btw antagligen är den bästa serien ever efter Scrubs)
Rickard är och tränar nu.. som vanligt.. så jag ska återgå till min stand in pojkvän tvn.

Imorgon är det lördag och förutom att min pappa fyller år då är det något annat speciellt med den dagen. Vad kan det vara? Jo, att det är exakt ett år sedan jag kom hem från USA. Ett år? Herregud asså. Jag har nu varit i Sverige lika länge som jag var i usa.
I MISS THE STATES!

Kommentarer
Postat av: J

Va??? Har du varit hemma i ett år? Känns som om du nyss kom hem, faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback