onsdag


Eftersom jag inte har jobb varje dag passade jag på att köra in till min syster i stan igår. När jag kom in träffade jag min kompis Fredrik Ljungberg som har flyttat till Halmstad för att börja plugga. Skoj att träffa honom eftersom det inte händer så ofta. Sen åkte jag och Jenny in till city för att spendera lite pengar. Kom hem med både två och tre kassar :)
Spang på Johanna H i stan med. Det är riktigt synd att vi inte bor närmre varandra för hon är någon som jag verkligen saknar att träffa varje dag!

Idag har jag inte gjort någonting i princip. Tvättat och lagat mat på sin höjd. Sen kom Rickard hem från jobbet och då kollade vi klart på Harry Potter 2 och hann börja på Harry Potter 3. Jag har aldrig riktigt sett de filmerna så nu ska vi försöka avklara allihopa denna veckan.
Men nu är jag ensam igen. Rickard har superlång träning idag så jag ska skicka ivög lite bilder från Thailand som ska framkallas och lite annat innan han kommer hem igen.

Bilden är från igår när jag skulle ta ut en fjäril från Jennys lägenhet men den ville hellre stanna på mitt finger. Tyvärr slog den precis ihop vingarna när kortet togs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback