Onsdag

Änne en dag i det arbetsbefriade livet!  Idag hag jag fått lite gjort men ändå inte allt. Hur kan detta vara möjligt? Jo, kanske för att jag satt och kollade på friidrotts vm i fyra timmar? Var på skolan en timma för att bara lämna en sak? Satt en timme hemma och försökte ringa till usa och sen fick jag skynda mig till Rickard för att Millan skulle komma och hälsa på oss?
Så när Millan och Ricke kom hem från jobbet stod det färdiglagad korv stroganoff med makaroner på bordet. Efter det åkte jag och Millan hem till mig en snabbis eftersom det skulle komma hem en pytteliten hundvalp till oss och det kunde jag inte missa för allt i världen.
NU, efter 4 timmar, har Ricke kommit hem från sin träning så vi ska fortsätta kolla på Spiderman 3.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lägg upp lite bilder på jonny...undrar ju hur det är med honom?!! puss

2009-08-20 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback