torsdag

Phu! Idag hade jag en jobbigare dag på jobbet så det var verkligen skönt att få komma hem och slappna av. När Rickard kom hem från sitt jobb åkte vi hem till mig. Jag ringde till mina föräldrar i Thailand för att kolla hur läget var med dem. På söndag är det dags för dem att komma hem, då har de varit i Thailand i två månader!
Efter den snabbvisiten åkte vi hem till farmor och farfar. Min faster Anneli är hemma på lite besök från Spanien med!
Nu ikväll har jag lackat naglarna, tagit fram kläder och packat lite inför bröllopet. Imorgon åker jag ju som bekant till Göreborg för att medverka på Frida & Pauls bröllop. Frida är en vän till mig som jag träffade i USA, hon arbetade i samma familj som mig, fast två år innan jag kom dit. Sen åkte hon tillbaka till USA för att plugga men också för att hennes pojkvän (blivande man!) Paul kommer därifrån. Så imorgon blir det ett svenskt/amerikanskt bröllop!! 
Och glöm inte vad som mer händer imorgon..... MIN FÖDELSEDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback