Torsdag redan, veckan går fort!

Är det bara jag som har hört att choklad och apelsinjuice är bra för snuva? Det har allefall blivit min medicin idag när jag får springa och snyta mig varannan minut. Jag måste snart har blivit av med 5kg och 15 toarullar.
Förutom att snyta mig konstant har jag varit hemma hela förmiddagen. Ringt till de andra i familjen som fortfarande är kvar i Thailand, suttit ute och läst i min bok medans jocke fick slita med att klippa gräset.
Nu är jag hemma hos Rickard igen och ska snart börja med maten. Herregud vad jag skämmer bort honom! Igår rullade jag egna köttbullar och bakade en rulltårta och idag ska vi äta lax och potatis. Rickard äter tyvärr inte fisk eller andra saker som kommer från havet (förutom fiskpinnar!) men eftersom jag älskar lax får han snällt äta det som bjuds. Han måste ju lära sig någongång!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Vi har 70 nya filmer här hemma så jag ska nog kunna sysselsätta mig. Det får bli en riktig tjejfilm och ansiktsmask när Rickard går iväg för att spela lite beachvolley eller vad han nu ska träna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback