låt mig presentera; Rickardina!

Jenny skickade precis över lite bilder som hon tog i Thailand. Bland annat några bilder från när Rickard showade loss på transashowen. Jag filmade hela kalaset och Jenny tog bilder när han dansade loss.
Både jag och Jenny visste att de tog upp fyra killar när showen var slut som de klädde om till kvinnor och fick göra ett finalnumber. Så vi satte oss såklart längst fram och njöt av showen. Stackars Rickard satt där helt oviss om vad som komma skulle :)
När transorna hade plockat med sig Rickard bakom scenen frågade Jenny mig 'tror du verkligen han kommer våga detta?' Mitt svar blev snabb 'vänta bara så ska du få se ;)'

Förlåt Älskling, men jag kan inte låta bli att lägga upp dem :)







Kommentarer
Postat av: Jenny

Och som han showade, han ägde!! Hahaha, herregud!! Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!! :D

2009-08-26 @ 17:10:25
Postat av: J

Hahaha! Klockrent och modigt tamejfan!!

Den bjuder ricke på!!!

Postat av: Emilia

hahahahha härliga bilder!!

2009-08-28 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback