död!

Fy fan!
Igår hade vi julbollen på skolan. Det är en turnering mellan 9orna och lärarna. Det tävlas i volleyboll, innebandy och fotboll. Jag var med i både innebandyn och fotbollen. Något jag ångrar enormt just nu!!
Det var så otrligt jobbigt att jag höll på att dö. Speciellt för oss tjejer eftersom vi inte hade några avbytare!
Jag kämpade gärnet och vi lärare kickade skiten ur eleverna! Vi vann finalen med 6-2!
Jag visste dock att jag skulle få träningsvärk eftersom sist jag spelade någon tuffare idrott var på gymnasiet. men sånhär träningsvärk trodde jag inte ens fanns. Jag har ont på stälen jag inte ens visste existerade på min kropp!
Det gör som mest ont när jag sätter mig ner, reser mig upp eller bara går.
Helst av allt skulle jag vilja ligga helgipsad i en säng så jag inte kan röra på mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback