min rickard är bäst!

Har jag den bästa pojkvännen? Ja, det verkar faktiskt vara så.
Kolla bara in denna otroligt vackra bukett jag fick av honom idag när han kom hem från jobbet. Det var nästan så man fällde en liten tår. Jag menar, hur ofta får man blommor egentligen?
Mer blommor åt folket.. allefall åt alla flickvänner!
TACK HONEY!

Jag kunde ju inte vara sämre så jag fick komma på en snabb lösning. Vad gillar Rickard? Jo, godis och allt annat sött. Vad är det nu? Jo, jul! Så jag slängde ihop lite chokladknäck till honom. 
Vips så hade både fått en liten present och var glada!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå vilka fina blommor!! Tror minsann att det bor en liten romantiker i honom ändå!! <3

Å så smarriga knäcken ser ut!! Dem hade jag me gärna smakat, men känner jag ricke rätt så har han säkert redan ätit upp alla?! ;)

2009-12-09 @ 22:20:21
Postat av: Anonym

äkta. han är en av oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback