far åt helvete, grannjävel!

Min och Jennys shoppingrunda på stan gick väl kanske inte sådär jättebra idag. Vad har hänt med modet? Jag skulle hellre gå naken än att dra på mig det mesta som säljs just nu. Så ja, jag kom hem helt utan någon påse. Fast helt tomhänt kom jag faktiskt inte hem. Jag fick med mig det smarrigaste jag vet, en pastis. Det var år och dar sendan jag käkade det sist så jag njöt av varje tugga.

Njuta är något jag verkligen inte gör nu. Det är något allvarligt fel på Jennys granne asså. I minst en timme nu har han spelat sin jävla hårdrocks musik för halva halmstad. Är aset döv eller? Jag hör inte ens min egen tv.. istället hör jag någon som vrålar 'diiiiie motherfucker diiiiiiiiiiiie' på andra sidan väggen. Jag får snart damp på honom och går över och säger några väl valda ord. Jag kan typ inte ens skriva på datan för hela huset skakar snart sönder. Överlever jag inte denna kvällen så vet ni vem den skyldiga är!!!! Grannhelvete! Jag ska anmäla mig själv till grannfejden! NU HÖJER HAN ÄNNU MER. För i helvetet. Ska jag köpa honom en jävla ipod så han kan lyssna på sin shit för sig själv och göra resten av världen en tjänst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

da kan ju jennys granne och min flatmate starta ett band.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback