Koh tao calling!

Nu ar vi framme i Thailand.. eller det har vi egentligen varit i 5 dagar. Men idag ar forsta dagen vi orkar ta oss till ett internet cafe for att kolla hur laget ligger till dar hemma.
Har har vi det riktigt riktigt bra. Varat hus var mycket finare i verkligehten an pa bilder jag har sett. Hade nog kunnat stanna har nargar manader till!
Pa dagarna utforskar vi mest on med hjalp av varan moppe. Aker runt till olika strander och njuter.
Idag provade Rickard pa att dyka och jag fick mig ett pooldyk jag med. Very nice.

Nu ska vi ut och kaka lite dinner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

very good julia!!!

hoppas ni har det toppen förväntar mig bilder senare! kyss

2009-07-20 @ 18:59:30
Postat av: Anonym

later nice!!!! ha en wonderful holiday!!

Postat av: Anonym

Va härligt att huset var ÄNNU finare jämfört med bilderna! Hoppas ni har det bra och uppdatera oftare. Säg hej till Rickardo också!

2009-07-21 @ 10:55:14
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback