Söndag

Idag fick Kim ringa och dra upp mig ur sängen klockan tolv. Sen om hon hit vilket var jätteskoj. Vi ses inte så ofta så det är extra skoj när vi ses för då har man jättemycket att prata om! Hon stannade några timmar tills Jenny kom hem från jobbet.
Nu ikväll beställde vi pizza och kollade på Rickards match. Tyvärr så förlorade de mot Serberna.

Nu är jag skittrött så jag ska hoppa i säng och läsa lite i min bok. Imorgon kommer min gamla klasskompis Johanna hit redan klockan nio så det blir till att gå upp tidigt. Men hade det varit så att han kommit klockan fem på morgonen hade jag gladerligen gått upp då för hennes skull med :)

Kommentarer
Postat av: Jo

de var fab idag julia

2009-07-06 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback