Thailand i mitt hjärta!

Idag har jag packat klart till Thailand. Det mesta är allefall packat och resten är framplockat. När jag och Jenny letade vilka kläder jag skulle ha med mig hittade jag en gammal matchtröja till en beachvolley turnering vi hade på Koh Lanta 2005. Vårt lag bestod av familjen Örnstedt plus tre engelskmän. Jag kommer inte ihåg hur det gick i turneringen. Jag vet bara att det gick jävligt dåligt för mig. Jag fick inte spela någonting!!!



Det är exakt en vecka kvar tills vi drar idag. Just vid denna tiden har jag och Rickard bara en timme kvar tills vi landar i Bangkok. Herregud vad jag längtar! Allt med Thailand är det bästa jag vet. Folket, maten, platserna, klimatet.. ja, allt är helt underbart ♥

      

En vecka älskling... Sen åker vi :)

Kommentarer
Postat av: jo

Damen kanske har tid att träffa ens tund innan damen och hennes BF åker iväg på en resa som inte vi är med bjudna på....!! Så kanske iv kan bli bjudna till nästa gång!

;) lots of love

2009-07-08 @ 22:23:06
Postat av: Pappa o Mamma

Det ar battre an du skriver just nu. Klarbla himmel, 35 grader i vattnet och kristallklart.

Har aven fatt en vakthund som flyttat i pa trappan.

Kram pappa o mamma

2009-07-09 @ 11:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback