Torsdag

Jisses vad trött jag är nu! Jag är inte van vid att ränna runt såhär mycket som jag har gjort idag :)
Dagen började med att Maja kom och väckte mig, vanligtvis kommer hon nästan exakt 6 på morgonen varje dag, men idag var hon uppe tidigt och tycket att jag skulle kliva upp klockan 04.00!!! Jag kelade lite med henne och sen somnade vi båda väldigt gott.
Vi vaknade igen runt 10, då jag fick ett ryck och dammsög övervåningen. Efter det extremt tråkiga sysslan kände jag att det var dags för sängen igen. Så back to bed för att läsa en ny tidning. Precis när jag höll på att slumra in kommer Jenny hem från jobbet så då var det bara till att kliva upp igen.

Vid två åkte jag och Jenny in till stan. Vi sprang runt i alla tänkbara affärer för att hitta en sak men hittade det inte någonstans. Köpte med oss grillad kyckling och potatissallad hem till middag. Jenny hoppade in i duschen så jag skulle fixa iordning maten. Hur i hell delar man en grillad kyckling? Det vara bara till att sätta i nävarna och hoppas på det bästa. Kycklingen var ju asvarm så jag brände av alla mina fingrar och inte nog med det.. Jag har visst delat den fel. Hallå! Det var en kyckling och och nu i delar. Delad kyckling! Jag tyckte själv att jag gjorde det utmärkt.

Efter maten gick vi över på födelsedagskalas/förfest till Jennys grannar Hampus & Sara. Hampus fyllde 22 och hade några andra vänner över. Vi hade riktigt roligt där. Lägger upp några bilder när vi är tillbaka i Hylte på lördag.

Nu är det time to hit the bed. Imorgon har jag och Jenny en fullspäckad shoppingdag framför oss (kommer sluta med att man inte hittar någonting bara för det). Jenny ska iväg på kvällen så om någon halmstadbo (fröken Hallström) känner sig uttråkad så är det bara att höra av sig!

Kommentarer
Postat av: Jo

fröken hallström anmäler sin närvaro.... hör av dig! ja är dock hundvakt..! och min farmor kommer!

shoppingrunda måste gå förbi cassels idag..=) XOXOX

2009-07-10 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback