Torsdag

Idag har casa Örnstedt haft finbesök av Millan. Vi har inte träffats på ett bra tag så det var riktigt skoj att skvallra lite :) Hoppas vi träffas snart igen.
Annars ägnade jag halva dagen åt att försöka fixa med eurosport så jag skulle kunna se Rickards match som visades där. Efter många om och men lyckades jag äntligen. Jag och Millan tittade på första setet innan hon lämnade mig och sen tittade jag klart på matchen själv. Sverige mötte Ryssland och det gick väl kanske inte JÄTTEbra för Sverige men de kämpade ändå på bra och ledde ett ganska bra tag in på tredje setet. För mig spelade de inte så stor roll om de vann eller förlorade (självklart ville jag helst de skulle vinna) det viktigaste var att jag fick se min underbara älskling! Saknar honom enormt mycket ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

På söndag smäller det!! ;)

2009-07-02 @ 22:16:24
Postat av: Emilia

Vi ska träffas nästa vecka, så du vet :) Tisdag? Passar de damen? PUSS

2009-07-02 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback