Onsdag

Johanna, idag efter jobbet ska jag berätta om London. Försök håll ut tills dess!

Detta är min sista vecka på jobbet. Sen blir det sommarlov och då ska jag vara ledig hella sommaren. I måndags hade eleverna friluftsdag. Jag var först med och gick en tipspromenad (min klass vann men jag var inte till så stor hjälp, kunde 1 av 13 frågor!) På eftermiddagen var vi och spelade golf. Jag fick in några riktigt bra träffar men nu har jag sjukt mycket träningsvärk i arm, rygg och revben!!!

Igår hade vi klassdag och passade på att cykla ut till skärshult! Jag anmälde mig frivillig att cykla längst bak med de eleverna som inte ville köra race. Smart taktik från min sida eftersom jag fick mjölksyra innan vi ens började cykla!
På kvällen hade jag och Rickard finbesök. Jag bjöd dit mina syskon Jenny och Joakim på middag. Mycket trevligt.

Idag har jag inte så mycket planerat. Det är skolstaffet i eftermiddag. Så denna veckan har inte varit så väldigt ansträngande förutom att jag har behövt röra på mig mer än vanligt!! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback