Roadtrip to Helsingborg

I morse när vi vaknade var varken jag eller Jenny speciellt pigga eller mådde sådär superbra men vi beslöt oss ändå för att bege oss på våran planerade roadtrip.
Vi kom iväg lite efter beräknad avgång men det gick prima ändå. Det sjöngs och skojjades i bilen hela vägen ner tills vi kom till Helsingborg. Vilken avfart skulle man ta till väla? Vi gick efter magkänslan och det visade sig inte vara någon sådär jättebra idé! Efter en halvtimmes virrande i Helsingborg kom vi tillslut fram :)

Chaffis Jenny och Jag har skoj i bilen mot skåneland!


Wiho, we found it!!!

Jenny shoppade loss bland mattorna på ikea... (Jenny och Jenny vet jag dock inte. När vi kom fram upptäckte min kära syrra att hon glömt sin plånbok hemma så jag fick snällt dra mitt stackars kort så fort något skulle köpas)

.. medans jag hade ryggont och vilade mig!

Inne på väla shoppades det endel. Bland annat detta linne, ett riktigt fynd 49.50kr!  Ett fynd om dagen är bra för magen! Annars köpte jag bara en sommarjacka. Det fanns verkligen inte mycket att hänga i granen nere i skåneland. Låt danskjävlarna ta dem!

När våra fötter höll på att ramla av åkte vi hem till moster Jasmina (lättare sagt än gjort.. även denna gången körde vi fel. Efter 20 minuters åkande var vi tillbaka vid väla igen och fick helt enkelt prova lyckan med en annan väg. Den gången hittade vi!!) Jag tyckte själv att jag var skitrolig när jag tog Cassandras vagn från henne och sprang iväg med den. Leken uppskattades dock inte!!

Istället ägnade vi oss åt bollkastning. Mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta!!

Postat av: JO

skona barnen! håll dig borta=)

2009-07-01 @ 09:42:42
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

2009-07-01 @ 10:34:45
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Jenny

Måste du offentliggöra vårt dåliga lokalsinne...hehe...pinsamt ju! ;) men skoj hade vi! Å tack för att du bjussade! ;)

2009-07-01 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback