fredag

Äntligen är det fredag igen :) Efter jobbet gick jag hem till Rickard som äntligen är hemma från Uppsala (han var borta i 2dagar, hehe).
Nu ikväll ska vi hem till Jojjo och Alberto på en liten spelkväll, det ska bli mysigt!

later!

Ps. hahaha, sandra jag döör. Igår tänkte jag på det när vi vägrade betala taxichaffisen och sprang ifrån honom (eftersom han virrat runt i en timme utan att hitta dit vi skulle!) Kommer du ihåg när vi stod och skrek på honom ute på gatan. "He called me a SLUT".. "What? What the fuck are you saying? I didnt call you a slut!!!"..."Yes you did!!!!, Right, Julia?" ... "Yes you did... dont EVER do that again".. "Va fan vi sticker!!... SPRIIING!!!"
Hahah, sen löpte vi satan i high heels och kortkort genom halva Brooklyn med en galen taxichaffis som körde efter oss!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha va fan ljög jag om det för? för de sa han väl inte? hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback