helgen!

Min kära vän Mia Hermansson har varit i hylte över helgen. Tyvärr träffade jag henne bara i torsdags då hon, jag, Jojjo och Nattan hade en mysig fika i stan.
I fredags hade jag och Millan en myskväll hemma hos henne med tacos och skitsnack, just like the good old times!
Igår sov jag i princip bort hela dagen och på kvällen blev det såklart melodifestival hemma hos Rickard. Hur i hell kunde Uggla gå vidare?
Idag har jag, som så många andra söndagseftermiddagar, kollat på Rickards match som de vann med 3-0. Duktigt!
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. blir nog till att titta på beck med mammi och pappi.. eller det ska jag inte alls göra, för nu åker jag till Rickard.

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback