Helgen


Det har verkligen inte hänt så mycket i helgen som jag har att berätta om. Jag har spenderat 90% av dagarna i sängen. I fredags stannade jag i princip i sängen hela dagen. I lördags hade jag en heldag med min Will & Grace box. Det är perfekt när man inte får lämna sängen för då hinner man klippa en säsong om dagen. På kvällen åkte jag hem till Rickard och kollade på melodifestivalen med han och hans föräldrar som förövrigt är väldigt trevliga!
Idag hann jag med ytterligare en säsong av Will & Grace innan det var dags för Hylte Volleys match. Rickard hade en hejarklacka som bestod av min familj och hylte lyckades vinna med 3 - 0. Jenny hade anmält mig till en tävligt och de ropade så snällt upp i micken att vinnaren var Julia Örnstedt! Nu kan jag följa herrarnas och damernas slutspel helt utan kostnad! haha!! Jag fattade inte riktgt hur jag ska kunna följa dem, men det va nått med eurosport, antar att de är online. Är man deras största fan så är man. Då ska varje match ses =) Efter matchen var Rickards föräldrar här på lite fika och nu ska jag tillbaka till sängen har hejjat för mycket idag så det värker lite på min stackars haka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback