Lördag

Igår kväll åkte jag och Rickard ut till Jojjo och Albert i Järanäs. Karlsson hade köpt ett nytt spel som hette alias, väldigt roligt var det. Det är ett sånt spel där man ska förklara ord för varandra och jag blir fullkomligt galen av stress. Hoppas ni andre tre inte får tinitus resten av livet pga mitt skrikande. Först var jag och Johanna i lag och självklart vann vi mot killarna. Sen var det jag och Albert mot Johanna och Rickard och vi fullständigt sopade banan med dem :)
men tack för en mycket trevlig kväll, paret Ckarlsson ;)

Ikväll ska vi självfallet kolla på finalen i melodifestivalen. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vem jag ska hejja på men Måns låt och ju en höjdare! De flesta låtarna är bra förutom snälla snälla... vem i helvetet har ringt och röstat på den?

well well, nu är det dags att göra något vettigt av denna lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-17 @ 12:48:30
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se!

2009-03-18 @ 17:25:31
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback